poniedziałek, 31 października 2016

I maniakalne przebiegi treningowe

W niedziele 23.10 odbyły się treningowe przebiegi obedience w kielcach, na których się pojawiliśmy. Zaczęło się wręcz "fantastycznie" gdyż gdy dotarłam na miejsce, z którego wraz z Pauliną miałyśmy ruszyć w trasę okazało się, że w momencie, w którym wsiadłam samochód uznał, że się zepsuje:P trochę czasu tam spędziłyśmy (na parkingu pod lidlem), ale ostatecznie (o 9:30 zamiast o 7:00) wyjechaliśmy samochodem mojego taty - dostawczakiem:D Lepsze to niż nic, a nie powiem, jechało się naprawdę przyjemnie! Na miejsce dotarłyśmy o 11:30. Mój start z Qui już miał sie nie iczyć, ale udało się wybłagać i wystratowaliśmy w klasie...lecz ze względu na to, że wszystko było na szybko, Qui zdążył zrobić tylko siku przed wejściem na ring....po czwartym ćwiczeniu uznał, że musi zrobić kupę:P przynajmniej odszedł na boczek, a jak skończył przywitał sędziów i wrócił do mnie xD myślę, że wiązało się to też z brakiem wymiany z jedzenia na zabawkę, bo po czwartym ćwiczeniu chciał pracować, ale na jedzenie, jak pokazałam mu zabawkę - poszedł i jak wrócił to dopiero się nią bawił. Po zawodach się do tego przyłożyliśmy i wygląda to o wieeele lepiej, jednak motywacja to podstawa, hahaha


Poszczególne ćwiczenia zostały ocenione tak:

OBIEG PACHOŁKA - 9,5 (krzywy siad, na drugą prośbę)

DOSTAWIENIE DO NOGI - 9,5 (krzywo)

ELEMENT APORTU - 7 (krzywy siad, bez wyczekania na komendę)

ZMIANY POZYCJI - 9  (krzywy siad, przesunięty pac, słaby kic)

ZOSTAWANIE 20 SEK - 10

WRAŻENIE OGÓLNE - 10 (ładne przejście)


107/110                

powiem szczerze, że trochę mnie martwi to krzywe dostawianie, bo ja tego serio nie widzę:P jeszcze przy wszystkim to ok, ale przy zwykłym dostawieniu na zawodach wydawało mi się, że było super, zresztą zobaczcie na filmie (pierwsze ćwiczenie):



Ale z zachowania Qui jestem niesamowicie dumna, zgarnął pierwsze miejsce! Wow:)

merle podium!



Kasperek też się bardzo popisał! Zdecydowanie poprawiliśmy się od ostatnich zawodów, ojjj i to baaardzo! Ćwiczenia ocenione zostały tak:

SKOK PRZEZ PRZESZKODĘ - 8,5 (krzywa pozycja)

ZMIANY POZYCJI - 9 (krzywa pozycja, ładne zmiany)

CHODZENIE PRZY NODZE NA SMYCZY - 8,5 (krzywa pozycja, napięta smycz, wyprzedzanie)

ZOSTAWANIE - 8,5 (ładny pac, ale na drugą komendę, siad na raty)

PRZYWOŁANIE - 9,5 (krzywa pozycja, mogłoby być szybciej)

CHODZENIE PRZY NODZE BEZ SMYCZY - 8 (krzywa pozycja, ładny focus, zachodzenie drogi, zawirowanie na zakręcie)

APORT PRZEDMIOTU WŁASNEGO - 9 (podgryzanie, krzywy siad, kolejna próba)

SOCJALIZACJA - 8,5 (szczek, wyjście z pozycji)

WRAŻENIE OGÓLNE - 9,5 (szczekanie, w przejściach prowadzony za obrożę)


95/110          

Szczekanie, krzywa pozycja i heeling, nad tym musimy pracować. Prędkość, podgryzanie (pierwszy raz w życiu...) z tym jest różnie i na treningach, zobaczymy. Najbardziej cieszy mnie to, że usłyszałam, że Kas jest przedekscytowany i za bardzo chce, może ze skrajności w skrajność, ale zdecydowanie wolę tą stronę! Miejsce 7/15 <3

Za film dziękuję Sylwii Drabik:






Już nie możemy się doczekać kolejnych zawodów!

przy okazji spotkała się rodzinka, Chilabo krew z Yodą :D
z zawodów
z zawodów
z DG <3
by Faina Poganko
14 tyg by Faina Poganko
14 tyg by Faina Poganko
14 tyg by Faina Poganko
z DG by Sonic Workaholic
W między czasie Qui skończył 17 tygodni z wymiarami 42cm i 7kg,

by SonicPhoto <3
A lada dzień będzie pierwsza poważna 18-stka! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz